سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا دکل های مخابراتی نیاز به رنگ آمیزی دارند؟

اگر چه پوشش گالوانیزه سازه های فلزی و دکل های مخابراتی باعث افزایش مقاومت و استحکام آن ها می شوند ، اما رنگ آمیزی دکل های مخابراتی علاوه بر این که زیبایی ظاهری دکل ها را بالا می برد ، باعث دوچندان شدن مقاومت آن ها و افزایش طول عمر دکل های مخابراتی نیز می شود . همچنین باید یادآور شد که برخی از سازمان ها و شرکت ها تمایل دارند که رنگ دکل ها متناسب با رنگ خاص سازمانی آن ها رنگ آمیزی شوند .

بدین منظور شرکت آرسین تک قبل و بعد از نصب انواع دکل های مخابراتی از جمله دکل مهاری ، بنا به سفارش و درخواست مشتری می تواند اقدام به رنگ آمیزی دکل نماید . رنگ آمیزی انواع دکل های مخابراتی توسط انواع رنگ های آب پایه و ضد غبار و زینک ریچ ، رنگ آمیزی و ضد آب سازی انواع دکل مخابراتی از جمله خدمات قابل ارائه توسط متخصین آرسین تک می باشد .

جهت زیبایی بصری بیشتر و البته مطابق با سلیقه مشتری اغلب رنگ آمیزی دکل یکی در میان ، مثلا یک سکشن  دکل سفید و یک سکشن دکل به رنگ بعدی رنگ آمیزی می شود .

رنگ آمیزی دکل مخابراتی

رنگ آمیزی دکل مخابراتی

انواع رنگ های مورد استفاده برای دکل های مخابراتی :

  • رنگ کوره ای : به دلیل این که در رنگ ذرات ملامین وجود دارد لذا وقتی در دمای پخت کوره قرار می گیرد کاملا حالت لعابی و مستحکمی پیدا می کند که دارای ضخامت بین 8 تا 12 میکرون می باشد .
  • رنگ اپوکسی و معمولی : از این رنگ جهت رنگ آمیزی کلیه سطوح فلزی ، چوبی ، سیمانی و … استفاده می شود که قابل شستشو بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی ، سایش ، رطوبت ، خراش خوردگی و زنگ زدگی دارد . همچنین به دلیل انعطاف پذیری خوبی که دارد در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه مقاوم است .
رنگ آمیزی دکل مخابراتی

رنگ آمیزی دکل مخابراتی

======================================================================================

مشاوره رایگان نه بعنوان فروشنده ، بلکه بعنوان یک مشاور

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید .

همراه : 09124332130

تلفن : 65446342-021

وب سایت : www.arsintech.ir

ایمیل: info@arsintech.ir