سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکل مهاری G35

پرکاربردترین نوع دکل های مهاری ، دکل مهاری G35 می باشد .

دکل مهاری G35 از انواع دکل های مهاری سبک محسوب می شود که دارای سه پایه بوده و پایه ها از لوله درزدار با قطر خارجی 32 میلیمتر و اجزای داخلی از میلگرد توپر با قطرخارجی 10 میلیمتر ساخته می شوند . این قطعات از نوع فولاد ساختمانی کم کربن ST37 بوده که توسط پوششی از جنس فلز روی گالوانیزه می شوند و اندازه سکشن این دکل ها حدود 3 متر می باشد .

دکل های مهاری از انواع دکل های سبک بوده که به وسیله سیم مهار به زمین یا تکیه گاه دیگری مهار می گردد . این نوع دکل ها به دلیل وزن پایین و سبکی وزن مزیت دارند و در مکان هایی که فضا به قدر کافی موجود باشد استفاده می گردد . اغلب در شبکه تلفن همراه ، رادیو و بی سیم و شبکه های رایانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دکل ها معمولا در فضاهای شهری و بر روی بام ساختمان ها نصب می شوند .

نصب دکل مهاری G35 :

حداکثر ارتفاع مجاز برای نصب دکل های مهاری G35 جهت نصب تجهیزاتی با سطح بادگیر 1 متر مربع و وزن 15 کیلوگرم ، 39 متر می باشد . ولی معمولا از این نوع دکل در ارتفاع کوتاه تر جهت کاربری های مخالف همچون استفاده در ایستگاه های هواشناسی ، نصب دوربین های کنترل محیطی ، ارتباطات رادیویی و غیره استفاده می شود .

با توجه به نصب این دکل ها بر روی بام ساختمان ها نیاز به اجرای فونداسیون بتنی نبوده و جهت مهار دکل از سازه اصلی ساختمان استفاده می شود که این خود باعث کاهش هر چه بیشتر دکل های مهاری G35  می شود .

دکل مهاری G35 با میلگرد 8 مناسب جهت نصب تا ارتفاع 15 متر می باشد .

دکل مهاری G35 با میلگرد 10 مناسب جهت نصب تا ارتفاع 30 متر می باشد .

دکل های سری  G تولید شده در شرکت آرسین تک در طی فرآیند ساخت و به منظور انطباق با استاندارد ها , سیستم کنترل حین فرآیند در زنجیره ساخت جاری سازی شده است .

شرکت آرسین تک اقدام به فروش دکل مهاری G35 نموده است جهت خرید دکل مهاری G35 و استعلام قیمت دکل مهاری G35 با شماره تلفن های تماس 65446342-021 و 09124332130 حاصل فرمایید .

اجزای دکل مهاری G35 شامل موارد زیر می باشد :

  • بیس پلیت
  • سیم مهار فولادی
  • پیچ و مهره
  • صفحه تعادل
  • مهارکش فولادی
  • کلمپس فولادی
  • گوشواره
  • انکرراد
  • انکربولت

آرسین تک آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی ، ساخت و نصب انواع دکل های مخابراتی ، دکل خودایستا ، دکل خود ایستا سه پایه ، دکل خودایستا سه پایه لوله نبشی ، دکل خودایستا سه پایه تمام نبشی ، دکل خودایستا چهار پایه تمام نبشی ، دکل خودایستا ICB ، دکل مونوپل ، دکل منوپل ، دکل مهاری ، دکل مهاری جی 35 ، دکل مهاری G45 ، پل هوایی عابر و … می باشد .